Enter Title

Τεύχος 13 (2012)

Περιεχόμενα
(για παραγγελίες σε έντυπη μορφή γράψτε στο info@theatroedu.gr)


Η δύναμη στα χέρια τους: τα αποτελέσματα του ερευνητικού προγράμματος «Δράση ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό»
Bruce Barton, John O’Toole

David Oddie: Μεταμόρφωση των συγκρούσεων μέσω του θεάτρου και των άλλων τεχνών
Συνέντευξη στη Τζένη Καραβίτη

Όταν το εκπαιδευτικό δράμα συναντά τον Γαλιλαίο του Μπρεχτ
Ρένα Αθανασοπούλου

Το θέατρο του καταπιεσμένου ως εργαλείο κοινωνικής ένταξης σε ομάδα με κοινή εμπειρία απεξάρτησης
Χριστίνα Κρίθαρη

Kathleen Gallagher: Το εκπαιδευτικό δράμα/θέατρο ως μεθοδολογία έρευνας. Παρακολουθώντας τις εθνογραφικές αναζητήσεις στα σχολεία των αστικών κέντρων
Συνέντευξη στη Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

Κλασική μουσική: ένας κρυμμένος θησαυρός − Μπορεί το εκπαιδευτικό δράμα να γίνει μέσο προσέγγισης της κλασικής μουσικής;
Μαρία Καραμούτσιου

Προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου μέσω των τεχνικών της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση και του κουκλοθεάτρου με σκοπό την καλλιέργεια της δημιουργικής γραφής − πιλοτική έρευνα
Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Μαρίτα Παπαρούση, Άλκηστις Κοντογιάννη

Ένα ταξίδι στην πρωτεύουσα της μαριονέτας: Διεθνές Φεστιβάλ Μαριονέτας της Charleville-Mezières.
Πενήντα χρόνια φεστιβάλ 15-25 Σεπτεμβρίου 2011

Αντιγόνη Παρούση

Η μέθοδος της δραματοποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας - Περίληψη διδακτορικής διατριβής
Μάρθα Κατσαρίδου