Enter Title

Τεύχος 10 (2009)

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ -
(για παραγγελίες σε έντυπη μορφή γράψτε στο
info@theatroedu.gr

Εισαγωγικό Σημείωμα 
 

PRENTKI Tim: «Τέλος του παιχνιδιού: Μπορεί το θέατρο να σώσει τον πλανήτη;»

ΚΑΡΑΒΙΤΗ Τζένη & ΜΕΡΚΟΥΡΗ Νατάσα: 
«Θέατρο και Ρητορική στην Εκπαίδευση: συνομιλία σε ανοιχτή ακρόαση»


CABRAL
Beatriz A.V. (Biange Cabral): «Αναζήτηση της αλλαγής - σπάσιμο της συνήθειας (habitus


ΓΑΛΑΝΗ Μάρω, & ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ Γιώργος: 
«Η επίδραση του τρόπου παρακολούθησης μιας παράστασης θεάτρου σκιών στη δημιουργική έκφραση των μαθητών του δημοτικού σχολείου»


ΜΙΣΟΠΟΛΙΝΟΥ Άννα:
«Θεατρικό παιχνίδι και ασκήσεις με πολύσημα αντικείμενα: ένα μέσο αγωγής παιδιών προσχολικής ηλικίας»,


ΤΣΕΝΕ Νάντια
, ΛΟΥΤΡΙΑΝΑΚΗ Bάλια, ΠΕΡΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Αντώνης: «Το Θέατρο στα νέα βιβλία του Γυμνασίου»


ΑΣΣΑΝΗ Ιωάννα: 
«Μελέτη των κοινών βασικών στοιχείων της Μουσικής και των Εικαστικών. Δημιουργία θεατρικού δρώμενου:  « Η Στιγμή »


ΧΟΛΕΒΑ Νάσια: 
«Εσύ όπως κι εγώ: Εξερευνώντας τη διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο και τις τέχνες. Ένα πρόγραμμα μαθητικής καλλιτεχνικής δημιουργίας και ανταλλαγής με σχολεία της Aνατολικής Αττικής»


ADIGUZEL
Omer H. : «Το Εκπαιδευτικό Δράμα στο τουρκικό εκπαιδευτικό σύστημα: παρελθόν και παρόν. H στάση των εκπαιδευόμενων δασκάλων απέναντι στο Εκπαιδευτικό Δράμα»


ΔΕΛΑΚΗ Ειρήνη:  «Το ανάγλυφο στο δέντρο Ένα πρόγραμμα θεατρικής και πολιτισμικής δράσης στο Νεπάλ»

MARTINEZ
Marcos:  «H εκπαίδευση ηθοποιών με τη μέθοδο Susuki. Με τη ματιά ενός δασκάλου»


ΠΑΡΟΥΣΗ Αντιγόνη: 
«Nang Yai. Ένα παραδοσιακό θέατρο σκιών από την Ταϊλάνδη»


ΚΑΛΔΗ Μαίρη:  «
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2008: δράσεις που συγκλίνουν σε ένα κοινό όραμα»

O'FARRELL Larry:  «Η εκπαίδευση δασκάλων θεάτρου/δράματος: αρχές και παιδαγωγική - ανταπόκριση από το  Διαδικτυακό συνέδριο 2008»

BARON
-COHEN Dan:  «Παγκόσμια Συμμαχία για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση (WAAE): εξελίξεις ενός νέου θεσμού»


BALDWIN
Patrice (παρουσίαση βιβλίου από Γιάννα Πιτούλη):  «The Primary Drama Handbook»


SNIDER
Alfred & SCHNURER Maxwell (παρουσίαση βιβλίου Βάλια Λουτριανάκη):  «Many sides, Debate Across the Curriculum»