Τεύχος 5

teyxos5_smallΤεύχος 5 (2004)

Περιεχόμενα - ΚΛΙΚ στους τίτλους για ελεύθερη πρόσβαση στα άρθρα!
(για παραγγελίες σε έντυπη μορφή φράcτε στο
info@theatroedu.gr)

 

Εισαγωγικό σημείωμα

Το "Θέατρο των Ανθρώπων" ως ιδέα του IDEA
Jonothan Neelands, Warwick University, UK 

Το δραματικό παιχνίδι: μια θεωρητική προσέγγιση
Κατερίνα Παπλωματά, θεατροπαιδαγωγός

Ο μύθος σε δράση: η ελληνική κληρονομιά στο πολωνικό θέατρο
Miroslaw Kocur, University of Wroclaw, Poland

Ο διεθνής οργανισμός IDEA: νέες ιδέες και νέα μέλη
Dan Baron Cohen, πρόεδρος του IDEA σε συνέντευξη με τη Νάσια Χολέβα

Το Θέατρο Complicite: αναζητώντας μια κοινή γλώσσα
Lilo Baur, ηθοποιός, σκηνοθέτης σε συνέντευξη με τη Μαίρη Καλδή

Ο "Πορφυρός Κώδικας της Πετρούπολης": η χρήση του εκπαιδευτικού δράματος στη μουσειοπαιδαγωγική πρακτική
Αυρα Αβδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου
Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου 

Το όνειρο συνεχίζεται: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε εξέλιξη
Sharon Muiruri, Bournemouth TiE, UK 

Θεατρικό Παιχνίδι και διδακτικό αντικείμενο: μια εφαρμογή για την επίτευξη ενός γνωστικού στόχου
Στέλιος Βγαγκές, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού 

Δημιουργικότητα και Συνοχή: εξερευνώντας τη φύση της τέχνης και τη ζωή των προσφύγων
Stancil Cambell, American University of Cairo

Διδακτορικές Διατριβές 

Η διδακτική αξιοποίηση της δραματοποίησης στο μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο
Σίμος Παπαδόπουλος, εμψυχωτής θεάτρου.

Από το "νεανικό κοινό" σε "κάθε κοινό": ανάλυση του γαλλόφωνου θεατρικού ρεπερτορίου για νέους
Nicolas Faure, France

Βιβλιοπαρουσιάσεις

"Body, Space, Image" Miranda Tufnell, Chris Crickmay, από τη Μαίρη Καλδή
"House of Games: making theatre from everyday life"  Chris Johnston, από τη Νάσια Χολέβα,
"ξελίξεις και προοπτικές του παιχνιδιού και του θεάτρου στην εκπαίδευση. Αφιέρωμα στον Hans-Wolfgang Nickel" Urlike Hentschel, Martin Ritter (επιμ.), από τον Αντώνη Λενακάκη