Τεύχος 4
 teyxos4_small
Τεύχος 4 (2003) 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ - ΚΛΙΚ στους τίτλους για ελεύθερη πρόσβαση στα άρθρα!
(για παραγγελίες σε έντυπη μορφή γράψτε στο
info@theatroedu.gr)

 

  

Εισαγωγικό σημείωμα

Ερωτήματα και αντιφάσεις των ορισμών της τέχνης
Julian Boal, Brazil 

Θέατρο για την Ανάπτυξη: πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή
Alex Mavrocordatos, King Alfred’s College UK 

Γιέρζυ Γκροτόφσκι:Ο ερμηνευτής (Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι)
Ένα απαραίτητο έργο, του Roberto Bacci
Γκροτόφσκι, η τέχνη ως όχημα, του Peter Brook
O Ερμηνευτής, του Jerzy Grotowski

Εισαγωγή της Μαρία Φραγκή 

Λογοτεχνία και Τοπική Ιστορία: Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας.
Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, σύμβουλος εκπαίδευσης 

The Effectiveness of one In-service Education of Teachers Course for Influencing Teachers’ Practice
John Somers, University of Exeter Eva Sikorova, University of Ostrava, Czech Republic 

Το Θέατρο του Καταπιεσμένου
Χριστίνα Ζώνιου 

Ζεύξεις και συζεύξεις ανάμεσα στην τέχνη του θεάτρου και την τέχνη της εκπαίδευσης. Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών"
Αγγελική Ζαχαράτου-Τζιρίτα, θεατρολόγος 

Ανταποκρίσεις από Συνέδρια, Φεστιβάλ, Προγράμματα

Ευρωπαϊκές τέχνες στην εκπαίδευση- συνεργασία πέρα από σύνορα: Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 – 12/8/ 2003
Tintti Karppinen & Αλεξάνδρα Γκουζέλου

Θεατρική Κατασκήνωση, Σπέτσες Αύγουστος 2003
Μπέττυ Γιαννούλη & Μαίρη Καλδή

Διεθνής Συνάντηση Πανεπιστημιακού Θεάτρου Ολυμπίας: από τη θεωρία στην πράξη - Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003
Μαρία Φραγκή

Η θεατρική αγωγή στο ολοήμερο σχολείο: εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003
Φρόσω Παλάσκα