Βιντεομουσεία περιεχόμενα

Βιντεομουσεία - αποτυπώνοντας ίχνη της προσωπικής μας κουλτούρας.
Μια πρόταση Οπτικοακουστικής Παιδείας για νέους

Αυτό είναι το βιβλίο του Προγράμματος Βιντεομουσεία όπως υλοποιήθηκε ως Comenius-Regio programme (2010-2012) από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής-Πολιτιστικά Θέματα και τη Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Φραγκφούρτης στη Γερμανία, σε συνεργασία με τους φορείς: Καρπός-Κέντρο Εκπαιδευτικών Δράσεων & Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Στούντιο για το Σχολικό Θέατρο (Schultheater-Studio Frankfurt) και Κέντρο για Εκπαίδευση στα ΜΜΕ – Ανοιχτό Κανάλι (Medienprojektzentrum Offener Kanal -MOK, Offenbach/Frankfurt).

Βιβλιογραφική αναφορά:
Βιντεομουσεία: αποτυπώνοντας ίχνη της προσωπικής μας κουλτούρας. Mια πρόταση Οπτικοακουστικής Παιδείας για νέους
Επιμέλεια Νίκος Γκόβας
Έκδοση Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, Αθήνα 2012
ISBN 978-960-86680-5-8

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση στο βιβλίο.

Κάντε κλίκ πάνω στο τίτλο κάθε άρθρου για να διαβάσετε το κείμενο. (pdf)

 

 

Εξώφυλλο

 

Η ταυτότητα του Βιβλίου & Περιεχόμενα

 

Εισαγωγικό σημείωμα Νίκος Γκόβας

 

Α' Μέρος: Βιντεομουσεία: το πρόγραμμα και η Σύμπραξη

Βιντεομουσείο των νέων μιας κοινότητας: η προϊστορία ενός προγράμματος

Μένης Θεοδωρίδης

 

Βιντεομουσεία 2010-2012: μια Σύμπραξη ανάμεσα σε δύο ευρωπαϊκές εκπαιδευτικές περιφέρειες

Νίκος Γκόβας

 

Το πρόγραμμα Βιντεομουσεία από την πλευρά των κινηματογραφιστών

Nτοκιμαντερίστικες ματιές των μαθητών μέσα από το πρόγραμμα Βιντεομουσεία

Μαρία Λεωνίδα

 

Ένας κινηματογραφιστής μέσα στην τάξη

Γιώργος Διδυμιώτης

 

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα Βιντεομουσεία: ανάλυση ταινιών για εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς και μαθητές

Sabine Westerhoff-Schroer

 

Από τη διαδικασία στο προϊόν – η χρήση των μέσων για την καταγραφή της προσωπικής κουλτούρας των νέων

Sabine Westerhoff-Schroer, Annika Lorz

Η δημιουργία των Βιντεομουσείων μέσα από τη ματιά των εκπαιδευτικών

Εξερευνώντας το κάδρο της ζωής μας

Ευαγγελία Γεωργάκη, Μαίρη Καλδή Ευαγγελία Κυρμιζάκη

 

Αποτυπώνοντας ίχνη της πραγματικότητας

Μαίρη Καλδή

 

Η αναζήτηση ταυτότητας

Έφη Λάσκαρη, Τζένη Σταυριανού

Όψεις αξιολόγησης του προγράμματος Βιντεομουσεία 2010-2012

Στοιχεία αξιολόγησης της εφαρμογής του προγράμματος Βιντεομουσεία στην Ανατολική Αττική

Παραρτήματα

Ελένη Κρητικού, Μένης Θεοδωρίδης, Ειρήνη Δημάκη

 

Θεσμικές δομές και μη σταθερά προγράμματα. Σκέψεις για τα βιώσιμα αποτελέσματα του προγράμματος Βιντεομουσεία στη Φρανκφούρτη

Joachim Reiss

Β’ Μέρος Προσεγγίσεις σε θέματα Οπτικοακουστικής Παιδείας

Οπτικοακουστική Παιδεία ... αδιέξοδα και διαδρομές. Πρόγραμμα Σπουδών για την Οπτικοακουστική Έκφραση

Μένης Θεοδωρίδης

 

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας στο πλαίσιο των βασικών σπουδών των εκπαιδευτικών

Ευαγγελία Κούρτη

 

Παραγωγή ψηφιακού βίντεο και ταυτότητα του μαθητή

John Potter

 

Σχολείο εικόνων: θέατρο και νέα μέσα

Matthias Warstat

 

Μετάβαση από τον πραγματικό στον κόσμο των μέσων

Karl-A.S. Meyer

 

4.48 Ψύχωση

Thomas Burger, Lotta Auerswald

Οι εταίροι