Στα Τεύχη 1,4,5,6,8,9,12,13,14,15,16, 17 του Περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο, στα Πρακτικά των Συνδιασκέψεων και στα άλλα βιβλία του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
(για παραγγελίες ή/και πρόσβαση γράψτε στο info@theatroedu.gr ή καλέστε στο 2106541600)
- Aoun, I. (2006). Θέατρο Φόρουμ − μια εύκολη τεχνική για δύσκολες συγκρούσεις. Στο Γιαννούλη, Μ., Γκόβας, Ν., Μερκούρη Α., (επιμ.). Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2006. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Aoun, I. (2016). Το Θέατρο του Καταπιεσμένου και η κοινωνική αλλαγή στην Παλαιστίνη. Εκπαίδευση & Θέατρο, 17
- Boal, A. (2008). Πολιτισμός και Εκπαίδευση. Εκπαίδευση & Θέατρο, 9 και 16.
- Boal, A. (2009). Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα του Θεάτρου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16.
- Boal, J. (2003). Το θέατρο του καταπιεσμένου. Συνέντευξη στη Μαρία Φραγκή. Στο Γκόβας, Ν. (επιμ.) (2003). Το θέατρο στην εκπαίδευση: Χτίζοντας Γέφυρες, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2003. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και στο Περιοδικό Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Jackson, A. (2010). Το Θέατρο του Καταπιεσμένου και οι «Πολίτες σε Χαρτόκουτα». Συνέντευξη στη Ζώνιου Χ. και Κουκουνάρα-Λιάγκη Μ. Εκπαίδευση & Θέατρο, 12 και 16.
- MacDonald, S., Rachel, D. (2001). Το Θέατρο Φόρουμ για εκπαιδευτικούς. Εκπαίδευση & Θέατρο, 1.
- Muiruri, S. (2004). Το όνειρο συνεχίζεται: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε εξέλιξη. Εκπαίδευση & Θέατρο, 5.
- Santos, B. (2015). Για το κέντρο Kuringa και το Θέατρο του Καταπιεσμένου. Συνέντευξη στους Νίκο Γκόβα, Χριστίνα Ζώνιου, Νάσια Χολέβα. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Santos, B. (2015). Ένα μονοπάτι που σχηματίζεται όσο το περπατάμε: Θέατρο του Καταπιεσμένου - ιστορική αναδρομή. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Santos, B. (2015). Σύγκρουση: το ερώτημα του Θεάτρου Φόρουμ. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Somers, J. (2008). Αφήγηση, εκπαιδευτικό δράμα και το πακέτο εξερεύνησης. Εκπαίδευση & Θέατρο, 9.
- Somers, J. (2000). Μπαίνοντας στον κόσμο του φανταστικού (1). Στο Γκόβας, Ν., Κακλαμάνη, Φ. (επιμ.). Αναζητώντας τη θέση του θεάτρου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2000. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Somers, J. (2002). Μπαίνοντας στον κόσμο του φανταστικού (2). Στο Γκόβας, Ν. (επιμ.). Το θέατρο στην εκπαίδευση: μορφή τέχνης και εργαλείο μάθησης, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2001. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Αγγελόπουλος , T. (2015). Θέατρο του Καταπιεσμένου στη Σερβία και Κροατία: συζήτηση με τη Σουζάνα Καπλάνοβιτς και τον Αλεξάντρ Μπάντσιτς. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Αραμπατζίδου, Φ., Γεωργόπουλος, Α., Λενακάκης, Α., Μπακιρτζής, Κ. (2015). To Θέατρο του Καταπιεσμένου στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Βασιλείου, X. (2015). Οι τεχνικές του Θεάτρου του Καταπιεσμένου και η παιδαγωγική τους διάσταση: κριτική θεώρηση στις προοπτικές και στους περιορισμούς της χρήσης του Θεάτρου Φόρουμ μέσα στη σχολική τάξη. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Γαβαλά, E., Παρούση, A. (2015). Θέατρο του Καταπιεσμένου με την τεχνική του Θεάτρου Φόρουμ: πειραματική εφαρμογή στο πλαίσιο μιας τάξης νηπιαγωγείου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Γκερλεκτσή, Θ. (2015). Εισάγοντας το «Project Προμηθέας» στη σύγχρονη παιδαγωγική πράξη: πρόταση εκπαιδευτικής εφαρμογής εμπνευσμένη από την Αισθητική του Καταπιεσμένου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Γκόβας, Ν., Ζώνιου, Χ. (2013). Τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και οι τεχνικές θεάτρου φόρουμ. Στο Γκόβας, Ν., Ζώνιου, Χ. (επιμ). Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση & Όσμωση και Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Γκόβας, N. (2015). Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα με τεχνικές Θεάτρου Φόρουμ από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Ζώνιου, Χ. (2013). Η εφαρμογή τεχνικών Θεάτρου του Καταπιεσμένου στα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα: σημεία προσοχής. Στο Γκόβας, Ν., Ζώνιου, Χ. (επιμ). Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση & Όσμωση και Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Ζώνιου, Χ. (2003). Το Θέατρο του Καταπιεσμένου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 4.
- Ζώνιου, Χ. (2006). Το θέατρο φόρουμ στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Στο Γιαννούλη, Μ., Γκόβας, Ν., Μερκούρη, Α. (επιμ.). Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2006. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Ζώνιου, Χ. (2007). Το εφαρμοσμένο θέατρο στη μη τυπική και την άτυπη εκπαίδευση: το κοινωνικό θέατρο. Στο Τσιάρας, Α. (επιμ.). Το θέατρο στην εκπαίδευση, Πρακτικά Επιστημονικών Ημερίδων. Αθήνα: Παπαζήση.
- Ζώνιου, Χ. (2010). Augusto Boal, 1931-2009. Εκπαίδευση & Θέατρο, 11 και 16.
- Ζώνιου, Χ. (2013). Μικρές σκηνές καθημερινής βίας − Θέατρο Φόρουμ από την Ακτιβιστική Ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου (Θ.τ.Κ.). Εκπαίδευση & Θέατρο, 14.
- Ζώνιου, X., Μποέμη, N. (2015). Θέατρο του Καταπιεσμένου με την Ένωση Αφρικανών Γυναικών: κριτική εθνογραφική έρευνα. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Κουκουνάρας-Λιάγκης, Μ. (2010). «Αν ήταν έτσι το σχολείο, θα ήθελα να πηγαίνω όλη μέρα... ». Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα: η πρόταση για το νέο σχολείο. Εκπαίδευση & Θέατρο, 11 και 16.
- Κουκουνάρας-Λιάγκης, Μ. (2009). Θρησκευτική ετερότητα στο σχολείο και θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα: μια έρευνα που συμβάλλει στον πολιτισμό της επικοινωνίας με τον άλλο. Στο Γκόβας, Ν. (επιμ.). Θέατρο και Εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2008. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Κρίθαρη, Χ. (2012). Το θέατρο του καταπιεσμένου ως εργαλείο κοινωνικής ένταξης σε ομάδα με κοινή εμπειρία απεξάρτησης. Εκπαίδευση & Θέατρο, 13 και 16.
- Λαμπρίδου, Σ., Αντζελ, Δ. (2009). 16 σκίτσα πίσω από τα Πέντε μουτζουρωμένα απογεύματα. Στο Γκόβας, Ν. (επιμ.). Θέατρο και Εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2008. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Λούρου, Μ., Ρεβελάκη, Μ. (2006). Σε πιστεύω εγώ: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για την έλλειψη επικοινωνίας και στόχων στην εφηβεία. Στο Γιαννούλη, Μ., Γκόβας, Ν., Μερκούρη, Α. (επιμ.). Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2006. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Μπεκιάρης, Γ., Βούλγαρη, Κ., Παναγιωτοπούλου, Α., Στειακάκη, Μ. (2013). «Δεν φοβάμαι... έχω φίλους, εσύ;». Ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα από την Ομάδα ΠΑιΘέΑ και ένα σχέδιο διδασκαλίας για την αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής βίας. Εκπαίδευση & Θέατρο, 14.
- Μποέμη, Ν. (2010). Ανιχνεύοντας τη θεατρικότητα: περιγραφικές διαστάσεις του θεάτρου του καταπιεσμένου – το παράδειγμα της Βαρκελώνης. Εκπαίδευση & Θέατρο, 11 και 16.
- Μποέμη, Ν. (2014). Πάρε… Φόρουμ κι έλα!: Ανταπόκριση από τη 1η Πανελλήνια Συνάντηση Ομάδων Θεάτρου του Καταπιεσμένου, 6-8 Σεπτεμβρίου 2013. Εκπαίδευση & Θέατρο, 15 και 16.
- Μποέμη, N. (2015). Ακτιβιστική Ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Νικολάου, Μ. (2015). Ραντεβού στα… θρανία: εφαρμογή τεχνικών του Θεάτρου του Καταπιεσμένου στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ρόδου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Παπαγεωργίου, K. (2015). Θέατρο του Καταπιεσμένου: θέατρο για προσωπική και κοινωνική αλλαγή. Εκπαίδευση & Θέατρο, 16
- Πιτούλη, Γ. (2000). Θεατροπαιδαγωγικές Ομάδες στην Εκπαίδευση − αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στο Γκόβας, Ν., Κακλαμάνη, Φ. (επιμ.). Αναζητώντας τη θέση του θεάτρου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2000. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Πιτούλη, Γ. (2007). The Aesthetics of the Oppressed του Augusto Boal − παρουσίαση βιβλίου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 8.
- Πιτούλη, Γ., Μουρατίδου, Χ. (2000). Θεατροπαιδαγωγικές Ομάδες στην Εκπαίδευση: Διαφυγές από τις εξαρτήσεις και τα ναρκωτικά. Στο Γκόβας, Ν., Κακλαμάνη, Φ. (επιμ.). Αναζητώντας τη θέση του θεάτρου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2000. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Πιτούλη, Γ., Γιαννούλη, Μ., Γκόβας, Ν. (2003). Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα Διαφυγές − όχι με λόγια! Παρουσίαση μιας εφαρμογής. Στο Γκόβας, Ν. (2003) (επιμ.). Το θέατρο στην εκπαίδευση: Χτίζοντας Γέφυρες, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2003. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Πιτούλη, Γ. (2003). Θέατρο Forum: διαπραγμάτευση στάσεων προς μια διαπολιτισμική αγωγή. Στο Γκόβας, Ν. (επιμ.). Το θέατρο στην εκπαίδευση: Χτίζοντας Γέφυρες, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2003. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Σέξτου, Π. (2003). Θεατρο-παιδαγωγικά προγράμματα στα σχολεία. Εκπαίδευση & Θέατρο, 6.
- Σέξτου, Π., Χατζηνικολάου, Σ. (2007). Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα Αγωγής Υγείας: Η Στεφανία και το Μπαλόνι. Εκπαίδευση & Θέατρο, 8.
- Σέξτου, Π. (2003). Δείγματα ελληνικής πρακτικής που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως χρήσιμα παραδείγματα για την εισαγωγή του Theatre-In-Education στην Ελλάδα. Στο Γκόβας, Ν. (επιμ.). Το θέατρο στην εκπαίδευση: Χτίζοντας Γέφυρες, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2003. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
- Σέξτου, Π., Αντζελ, Δ., Λαμπρίδου Σ. (2006). Μυρωδιά από κακάο: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για το δημοτικό. Στο Γιαννούλη, Μ., Γκόβας, Ν., Μερκούρη Α., (επιμ.). Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα, Πρακτικά Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2006. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
ΒΙΒΛΙΑ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
- Boal, A. Το θέατρο του καταπιεσμένου (μτφρ. Ελπίδα Μπραουδάκη). Αθήνα: Θεωρία (εξαντλημένο)
- Boal, A. (2014). Θεατρικά παιχνίδια για ηθοποιούς και μη ηθοποιούς (μτφρ. Μαρία Παπαδήμα). Θεσσαλονίκη: Σοφία.
- Γκόβας, Ν., Ζώνιου, Χ. (2011) (επιμ.). Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση & Όσμωση.
- Περιοδικό Εκπαίδευση & Θέατρο, 16 (ειδικό τεύχος-αφιέρωμα στο Θέατρο του Καταπιεσμένου)